Ik help digitaal mee

Vijf maanden geleden trokken we voor het eerst de boer op met De Grote Bevraging. Tientallen enthousiaste vrijwilligers verzamelden intussen door weer en wind honderden meningen van gewone mensen uit Mechelen. Een nooit geziene oefening in democratie van onderuit. We haalden reeds meer dan duizend ingevulde grote bevragingen, maar we denken dat het nog beter kan.

Om de laatste mensen te bereiken, hebben we jouw hulp nodig. We zijn er zeker van dat ook jouw vrienden, familie en collega’s hun zeg willen hebben over het Mechelen van de toekomst. Help je ons nog een handje en leg je hen de Grote Bevraging deze week nog voor? Je kan kiezen uit deze mogelijkheden:

IK HELP MEE VIA MAIL

IK DEEL DE BEVRAGING OP FACEBOOK

IK HELP MEE VIA FACEBOOK MESSENGER

IK DEEL DE BEVRAGING VIA TWITTER

De Grote Bevraging is meer dan de zoveelste opiniepeiling. Aan de hand van jouw mening en die van duizend andere Mechelaars, tekenen we een stad uit waar we samen voor willen gaan. Waar we samen voor gaan.

PS: Heb je nog ingevulde bevragingen liggen, stuur ze dan zo snel mogelijk op naar: Peter Bogaerts, Lakenmakersstraat 23, 2800 Mechelen. Of bel 015 74 22 69 of 0484 23 74 29.

Alvast heel erg bedankt!

Nadia Charradi & Dirk Tuypens