BBQ zaterdag 11 augustus 2018

Traditiegetrouw houden we in de zomer onze jaarlijkse barbecue. Door de komende verkiezingen en een wat snellere Manifiesta is dat een maand eerder dan gewoonlijk.

Zoals andere jaren is er een vegetarisch aanbod en is er halal vlees beschikbaar.

• Wie? Alle leden en sympathisanten (en partners en kinderen).
    • Prijs? 10 euro (5 euro voor kinderen) - er wordt één gratis drankje aangeboden.

Inschrijven kan onderaan via deze website of bij Peter Bogaerts vóór dinsdag 7 augustus, peter.bogaerts7@telenet.be - 0484 23 74 29. Na inschrijving via de website nemen we contact op om te weten wat je precies wil eten (vegetarisch/vlees/halal).

WANNEER
11 augustus 2018 om 16u00 - 20u00
WAAR
Wijkhuis Arsenaal
Hamersstraat 21-25
Mechelen 2800
Google map en route
Peter Bogaerts · · 0484237429
4 deelnemers

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

1 reactie

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.
  • neemt met 3 personen deel 2018-06-13 11:59:17 +0200