Jouw gedacht over Mechelen op 18 april

Onze stad is volop aan het veranderen.

Hoe Mechelen er binnen zes jaar uit ziet, dat hangt af van ons allemaal. Wij vroegen het aan 1.200 Mechelaars in onze Grote Bevraging.

De resultaten zijn er nu en wij stellen ze graag aan jullie voor. We maakten er een stadsprogramma van voor een stad op mensenmaat. Benieuwd naar onze voorstellen om armoede geen kans te geven, het verkeer uit de knoop te halen, mobiliteit en wonen betaalbaar te maken en te zorgen dat Mechelen een klimaattopper wordt?

Dan nodigen we je van harte uit in zaal Nona. Om het samen te hebben over de stad van morgen. Want jouw stem is belangrijk.

WANNEER
18 april 2018 om 20u00 - 22u00
WAAR
Nona
Begijnenstraat 19
Mechelen 2800
Google map en route
Peter Bogaerts · · 0484237429

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Schrijf als eerste een reactie

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.