Kiesavond 14/10

Wil je de uitslag live volgen samen met de PVDA-ploeg? Dan ben je welkom in Sint-Romboutskerkhof nr. 5 vanaf 16u (vlakbij de kathedraal). Je kan de verkiezingsuitslagen volgen op groot scherm.

We vragen als inkom een bijdrage van € 10 voor dranken en hapjes. Om voldoende te kunnen voorzien vragen we om in te schrijven via deze webpagina tegen uiterlijk vrijdagavond 12 oktober (zie onderaan).

Tot dan!

WANNEER
14 oktober 2018 om 16u00 - 22u00
WAAR
Huis Concordia
Sint-Romboutskerkhof 5
Mechelen 2800
Google map en route
Peter Bogaerts · · 0484 23 74 29
TICKETS
€10.00 EUR

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.
Opgelet: na je bevestiging moet je nog een ticket kopen

Schrijf als eerste een reactie

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.