Manifiesta 2018

Manifiesta is het jaarlijkse feest van de solidariteit met veel muziek, debatten, lezingen, film, animatie en zo veel meer. Het programma kan je vinden op de Manifiesta-website.

Vanuit Mechelen zal er om 9 uur een bus vertrekken op zaterdag 8 september. Via deze link kan je je inschrijven voor de bus. Let op, je moet eerst je toegangskaartje kopen. Zoek je een andere manier om naar Manifiesta te komen? Je kan meer informatie hier vinden.

Een volledig weekend Manifiesta aan zee is natuurlijk helemaal top. Hier kan je kijken wat de opties zijn om te overnachten.

Tickets kan je online kopen of via Peter Bogaerts (contactgegevens onderaan). Vanaf 1 juli betaal je 15 euro voor een dagticket. Wees dus snel om nog voor 13 euro naar Manifiesta te kunnen. Met een dagticket kan je kiezen welke dag je komt. Een weekendticket kost 25 euro.

Manifiesta draait grotendeels op vrijwilligers. Elke hand die kan helpen is dus welkom. Ga naar deze link voor meer informatie.

WANNEER
8 september 2018 - 9 september 2018
WAAR
Staf Versluyscentrum
Kapelstraat 76
Bredene 8450
Google map en route
Peter Bogaerts · · 0484237429
4 deelnemers

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

1 reactie

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.
  • neemt met 3 personen deel 2018-06-13 10:50:14 +0200