Samen naar de betoging voor goede pensioenen

Onze pensioenen zijn geen loterij! Waardig op pensioen moet kunnen! Het gemeenschappelijk vakbondsfront organiseert een betoging voor goede pensioenen op 16 mei. Die vertrek om 11 uur aan station Brussel-Noord.

Om op tijd in Brussel te geraken verzamelen we vanaf 9 uur aan de voorzijde van het station van Mechelen. We nemen de trein om 9.44 uur (of als die vol zit een volgende). Afstappen in Brussel-Noord. Zelf een treinticket voorzien (eventueel via je vakbond).

Meer informatie over de manifestatie zelf kan je vinden op de verschillende websites van de vakbonden:
ABVV - ACV - ACLVB
WANNEER
16 mei 2018 om 9u00 - 10u00
WAAR
Mechelen Station
Koning Albertplein
Mechelen 2800
Google map en route
Peter Bogaerts · · 0484 23 74 29
18 deelnemers
Peter Doms Micheline Bruyninckx Peter Bogaerts

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.
  • Peter Bogaerts
  • Micheline Bruyninckx