Samen naar de betoging voor goede pensioenen

Onze pensioenen zijn geen loterij! Waardig op pensioen moet kunnen! Het gemeenschappelijk vakbondsfront organiseert een betoging voor goede pensioenen op 16 mei. Die vertrek om 11 uur aan station Brussel-Noord.

Om op tijd in Brussel te geraken verzamelen we vanaf 9 uur aan de voorzijde van het station van Mechelen. We nemen de trein om 9.44 uur (of als die vol zit een volgende). Afstappen in Brussel-Noord. Zelf een treinticket voorzien (eventueel via je vakbond).

Meer informatie over de manifestatie zelf kan je vinden op de verschillende websites van de vakbonden:
ABVV - ACV - ACLVB
WANNEER
16 mei 2018 om 9u00 - 10u00
WAAR
Mechelen Station
Koning Albertplein
Mechelen 2800
Google map en route
Peter Bogaerts · · 0484 23 74 29
18 deelnemers

Kom je?

Als je aanklikt ‘je mag mij mailen’ ‘je mag mij sms’en’ worden je gegevens opgenomen in de gegevensbank van de PVDA om je, volgens jouw interesses, op de hoogte te houden van publicaties en activiteiten van de PVDA. Je hebt het recht om deze gegevens op te vragen en te verbeteren. Richt je vraag naar PVDA, Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel of pvda@pvda.be.

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.
  • was aanwezig. 2018-05-17 08:54:13 +0200
  • neemt deel 2018-05-09 10:44:04 +0200