Spaghetti-avond 2018

In 2018 verdrievoudigde de PVDA haar mandatarissen op lokaal vlak, met Dirk Tuypens als onze eerste verkozene in Mechelen. In 2019 staan we voor de uitdaging deze groei ook op regionaal en nationaal vlak te realiseren. Dit kunnen we niet alleen en daarom verzamelen we zoveel mogelijk leden en sympathisanten op een spaghetti-avond. Lekker eten, een kwisje en het uitwisselen van ideeën - een reeds beproefd concept. De opbrengst gaat naar de volgende campagne.

18u: gezellige babbel en korte kwis.

19u: een smakelijk bord spaghetti met lekkere wijn en andere dranken.

20u: we blikken vooruit op onze volgende campagne.

Inschrijven

De PVDA heeft je nodig, laat via dit digitaal formulier weten met hoeveel volwassenen (€9) en/of kinderen (€4) je zal komen. Liefst vóór 5 december.

Vragen kan je stellen via mechelen@pvda.be. Breng gerust je familie mee of mensen
die de PVDA wat beter willen leren kennen.

SChrijf Je HIeR In

WANNEER
8 december 2018 om 18u00 - 21u00
WAAR
Olivetenhof
Olivetenvest 32
Mechelen 2800
Google map en route
Peter Bogaerts · · 0484237429
12 deelnemers
Els Goossens Georges Vets Peter Bogaerts

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.
  • Els Goossens
    neemt met 3 personen deel 2018-11-13 20:43:23 +0100