Wijkavond Nekkerspoel - Papenhof

Schud jij ze mee wakker?

Maak kennis met de kandidaten en het programma van de PVDA

De PVDA wil het debat over onze stad verrijken met een authentieke, ongegeneerde en rebelse linkse stem. Een stem die tegen de stroom in gaat. We trekken daarom naar de verkiezingen met een programma voor een stad die uitblinkt in sociaal beleid. We nodigen je graag uit om kennis te maken: op dinsdag 18 september ben je van harte welkom in ontmoetingscentrum Papenhof, Papenhofdreef 57a. We beginnen om 19 uur.

met wakkere linkse groeten,

Dirk Tuypens en Nadia Charradi

Download de flyer hier.

WANNEER
18 september 2018 om 19u00 - 21u30
WAAR
Papenhof
Papenhofdreef 57a
Mechelen 2800
Google map en route
Peter Bogaerts · · 0484237429
11 deelnemers
Nadia Charradi Dirk Tuypens Marc Vandepitte Peter Bogaerts

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.
  • Nadia Charradi
    neemt deel 2018-09-14 13:04:12 +0200